Isınma Turları

 Kiremit kursuna topu topu 2 hafta oldu başlayalı, bazen elimizde de -tıpkı çocukların oyun hamurlarıyla oynadığı gibi- çalışıyoruz. Benim resim yeteneğim çok iyi olmadığından, önceden çıktı alıyorum ki, şekil benzesin. Bu deniz yıldızının porselenini, Edremitte görmüştüm. Bende aynısını yapmaya karar verdim, ortası mumluk olucak. İlerleyen zamanlarda boyayacağımç Çıktıdaki gibi orjinal renklerine sadık kalmayı planlıyorum.
 Pastanın ne alakası var değil mi? Pastayı Bill in doğum günü için yapdım. Farkettim ki normalde bir oraya bir buraya kremayı atan ben tıpkı kremid dersinde ki gibi ellerimi kullanmaya başladım. Ellerim esnemeye başladı yuppppiiiiiiii

Gizli rakam "4"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı