Bayram ve Çocuklar

Kurban Bayramımız Kutlu Olsun. Ben Bu bayram Amaliada da olduğum için hiç bir şey anlamadım, geçen Ramazan bayramından kalma  yayınlamadığım yiğenlerimin fotoğrafları
Dedenin şapkası çıkmalı

Okuma aşkı: Beraber kitap okurken

Yemelik

Daha da yemeli


Abla Kardeş

Nasıl yapsamda burdan insem

Bırak beni abla nineye gidicem

Ama neden?

Aslinda büyüdüm hala seviyorum oyuncakları



Dikkat ısran çocuk İmdattttttt


Top ve Nehir


Hep Alper mi "ham" yapıcak biraz da Bill yapsın.




Kızlarr

Sanırım uyuyacağım

Yorumlar

  1. Alper ne kadar büyümüş. Ve ablana çok benziyor. Bu bayramda bende annemlerdeyim. Kalabalık olmak ne güzel bayramda.

    YanıtlaSil
  2. Evet Deniz Teyzesi buyudu ve hatta bu fotograflardan bile farkli suan,saclari kesildi.Seni aradim bayramda evine dondun mu?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı