Saçıma bir Değişiklik

Patlayan bombalardan , sınır kapılarında bekleyen sığınmacılardan , fakirin daha da fakirleştiği zenginin gücünü arttırdığı ve açıkcası bir III. Dünya savaşının kapıda olduğu bu zamanlardan umutsuzum.
Bugün saçlarımda olağanüstü bir değişiklik yapmaya bile karar verdim. Kısacık kestireceğim. Şu yalpak dönen dünyaya da bir saç kesimi yapsak olmaz mı? Beğenmediğimiz taraflarına " kırp, kırp" yapsak.
Öyle bulanık ki herşey kim haklı kim haksız ; doğru ne yanlış ne, bilmek zorlaştırılıyor.
Sonuçta bizler, halklar tüm dünya da menfaat sahiplerinin birinci derecede ne istediklerii bilmiyoruz.
Etrafta varsayımlar, varsayımlar.....
En iyisi  biz en iyi bildiğimiz yerlere elimizi atalım ve koruyalım;  ailemiz, mahallemiz, doğamız, çevremiz.






Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı Elifciğim, aynı düşünüyorum biz hayatımızı düzgün tutmaya ve mutlu olmaya çalışalım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı Elifciğim, aynı düşünüyorum biz hayatımızı düzgün tutmaya ve mutlu olmaya çalışalım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı