İştahımız Açıldı


  Bu hafta ne yaptıysak lezzetli oldu, bazen çok uğraşsamda olmuyor.Fırında Tatli Su Levregi   (Yunanca Πέρκα, Perka) ve 2 yıldır bir türlü yapamadığım börek.

Baliğı, zeytin yağladık ve patates, domates ile çeşitlendirdik. Öncesinde balıkçıda kılçıkları temizlenmis olması benim gibi kılçık sevmeyenler için avantajlı.
Balık pişirimi Bill den

                                                                                         













Gelelim böreğe, taze yufka bulamadığım için bunca zamandır bir ağız tadıyla börek pişirememişdim. Dün cesaret edip dondurulmuş yufkalardan aldım, içine patates,ıspanak ve kaşar peynirini karıştırıp koydum. Son anda ne şekli vereceğime karar veremeyip yuvarladım. İçindeki malzeler fazla gelmiş olucak ki çatladı. Bana açık pideyi hatırlattı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı