Ucundan Korintos

Atinaya pasaport işlemlerim için gittik, 1 kare dahi çekemedim. Sebebi ise; Bill in çantamı açmama dahi izin vermemesi, Atina sokakları pek tekin degildi, bir de üstüne taksi grevi girince, tekin olmayan caddelerden belediye otobüsü ile seyehat ettik. Ne pis bir şehir Atina!!!! hemen, orda yaşama planımdan vazgeçdim. Her 6 ayda bir Atinaya taşınsak ne güzel olur diye düşünüyorum, gider gitmezde vazgeçiyorum. Atinaya 1 saat uzaklıkdaki Korintos kanalını ucundan yakaladık bir daha ki sefere daha iyi pozlayacagim.
Bilindiği üzere Korintos kanalı Pelopones ve Attikayı bir birinden ayıran kanal, bu kanal sayesinde Egedeki gemiler İyonya denizine  geçmek için bütün bir kıyıyı dolanmıyor. Penepolez ( Mora) yarımadasıda resmen ada konumunda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı