Yeme-İçme Üzerine

Yaz geldi, yemeden içmeden kesildim.Bıkıncaya kadar sadece domates,salatalık, patlıcan  yemek istiyorum.

Bahcemizin ürünlerini almaya başladık, sanırım bu yıl erken büyüdü sebzeler.

Bill e takılıyorum "pazarcı kaça bu kasa" -πόσα κάνει- çok fahiş fiyat istiyor. Hatta mümkün olsa mumyalatıcak.

Dikkat çekici bir patates buldum. Heryerinden sevgi fışkırıyor.


Bir tarif :  Yunanistanın ünlü gurme ahçısı hem geziyor hemde o bölgeye özel yemeklerini, yerel kişilerle tanıtıyor. Son anda yakaladım sanırım bu hafta Rodos daydı. Çok emin değilim Rodos a ait bir yemek olduğundan ama çok lezzetli  Nohut Köftesi
Nohutlar önceden suda bekletilip haşlanır. Rondo dan geçirilir. Üzerine kıyılmış soğan, domates, nane,karabiber,tuz eklenir.En son un eklenir, herseyi göz kararı yapdım adet ve ölçü veremiyorum. Daha sonra zeytin yağında kızarttım.İçimde nane olan herşey bir başka güzel oluyor.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı