Ankara`da / στην Αγκυρα
















Mezun oldugum tarihden bu yana Ankara`ya gitmemisdim (3 yil once gittigim dugun haric, onu saymiyorum) ne diplomami aldim ne de ogrenciyken gezdigim yerleri gordum o tarihden bu yana. Benim icin tam bir `de javu` oldu eski arkaslarimi gordum, okuluma gittim, tipki eski gunlerdeki gibi kantinde oturup Hilal ile adacayimizi icdik- tabi etrafda eski arkadaslar yokdu- ama eskilerden bir sinif arkadasimizi ders calisirken gorduk- okulumuz ayni eskisi gibi kokuyordu, insan beyni kokulari dahi kodluyor. Okul resmen kitap, kalem ve fotokopi karisimi aromaya sahipdi. Diplomami aldim, eski Cebeci yurdunu gordum, eski oturdugum evimin sokagindan gecdim. Aman allahim sanki bir onceki hayatimin yasantilari gibi boluk porcuk. Beynim hangi kosesine attiysam bu bilgileri yavas yavas aklima geldi hersey, aa evet burayi hatirliyorum aa evet burda o resturant vardi diye 1 bucuk gun kaldim Ankarada. Aslinda hic bir sey degismemis Ankarada sadece hersey o kadar uzakki...
Eski arkadasim Ozlem ve Yusufu gordum, sevgiler sizlere cok guzel vakit gecirdim onlarla.
Hilal de kaldim eskilerden konusduk, yeni seylerden de tabikide, surekli eskilerlede olmuyor. Canim arkadasim sanada sevgiler. Beni misafir ettigin icinde tesekkurler sevgili arkadasim.
Ve hatira fotograflarim Ankardan...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı