Vasilis Kapsis`in fotoğraflarıyla Türkiye - Turkey Pictures by Vasilis Kapsis

Son günlerde fotoğraflarla müziği birleştirip klip yapmaya bayıldım. Fakat beni epey yordu, yinede devam edicem. Kütüphane tarafından gerçekleştirilecek faaliyet için hazırladım bu video`yu, Amaliada da yaşayan yabancı bayanların Christmas- Yılbaşı öncesi ülkelerinde nasıl kutlama yapdıklarını paylaşmak için bir faaliyet olucakdı. Ne gibi tatlılar yapılır, ne tarz eğlenilir gibi. Benim bu konuda bir katkım olmayacağı için bende Türkiye ile ilgili fotograflardan yola çıkarak bu videoyu hazırladım. Tabi fotoğrafların çoğu Bill`e  ait  az da olsa banada ait olan var, müzik olarak da Kapadokyada çok beğenerek aldığımız Cd den Gülümcemi ekledim. Şu sıralar  ders çalışırken sürekli bunu dinliyor. Ayrıca benden Nazım Hikmetin ufak bir dörtlüğünü Türkçe okumamı ve ardından Yunancasını söylememi istediler. Nazım Hikmet, Yunanistanda sevilen bir şair. Şiir okumaya gönüllü olmadığımdan Nazım Hikmetin "En Güzel Deniz" şiirini Zülfü Livanelinin bestesi ile müziklendirip bir taşla iki kuş vurmuş oldum. Ayrıca bu şiirin Yunanca besteside var çeviri yapmama gerek kalmadı.( Bir sonraki post olucak)
Fakat ne oldu?   Faaliyet ertelendi.Bende beklemeyip bloguma eklemek istedim. Yeni bir tarih belirlene kadar belki  aklıma yeni şeyler gelir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı