Cuma`lari Seviyorum

Cuma günlerini hep sevmişimdir, okul yıllarında bayrak töreni yapılırdı Cumaları, istiklal marşından sonra "yaşasın özgürlük derdik, üniversite yıllarında hafta sonlarını çok sevmemişimdir evden uzak olduğum için, evci çıkanlar yaşarken evci çıkamayanlar biz  günümüzü ya sinemada öldürür yada sevimsiz kantinlerde. Çalışırken Cuma" lar tekrardan sevdiğim günler arasında 1 numaraya yükseldi. Şimdi çalışmıyorum günlerin ve hafta sonların sadece adı var, fakat Cumaları halk danslarına gidiyorum, 45 dakika dans ediyoruz, , 12 adalar ve kasapiko  oyunları tabi daha çömezler grubundayım . Bugün anladım dans etmeyi çok seviyorum, bana pozitif enerji veriyor. Eve gelinceye kadar yürümüyor bir -ki -üç ( aslında yunanca içimden ena-dio-tra diye) sayarak dans yürüyüşü yapıyorum. Bir insan bu kadar mı geç bulur sevdiği şeyin ne olduğunu. Bugünlere kısmetiş...

You Spin Me Round

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı