2011 Yilbasi ve Bill in Isim Gunu Yemegi










Yilbasinin uzerinden 4 gun gecmis, Bill in isim gununun uzerinden de 3 gun gecmis ve bitmis. Bugun kendime yeni geldim. Yilbasi aksamini sakin sessiz bir sekilde gecirdim, gece yarisindan 8 dakika sonra cok derin ruyalara daldim, ertesi gun Bill in isim gunu yemegi vardi. 1 Ocak sabahi biraz keyif yapip gec kalkdim, oglenleri uyumayi sevmedigim icin butun gunluk enerjimi topladim, herseyi saat 6 ya kadar bitirmeliyim diye dusunuyordum.
Menum soyleydi:
Cerkez Tavugu, Saksuka, Princ Salatasi, Kuzu, Yesil Salata, Cacik, Kayinvalidemim salcali horozu, ve onun yapdigi tatli. Gelin degilmiyim isde yapdigi tatliyi hic begenmedim seneye kendim yapicam.
Oglen yemegine adetten oldugu icin kayinvalidemlere yemege gittik ve ben 2 saat kadar zaman kaybettim seneye bunuda teyit gecicem. Isim var gucum var!!!
Neyse eve geldik ben son surat patates soymaya basladim tahmini 4 kilo kadar ve de yalniz. Ardindan kayinvalidem etleri tepsiye koydu yagladi, tuzladi firina yolladik, bana edilen en buyuk yardim da buydu.
Onceden saksuka icin patates ve patlicani kizartmam zaman kazandirdi. Hayatimda ilk defa cerkez tavugu yapicakdim ve bir ara bocaladim gercekden aldigim tarif ne kadar iyiydi, ya gelenler begenmezse....
Cerkez tavugu, pirinc salatasi icin malzemeleri hazirladim ve hic bir seyi bitiremeden kuaforum geldi. Hay allah istedigim seyde bukle, icimden; nerden aklima geldi de istedim diye kizdim ama hic sesimi cikarmadan 1 saat oturdum sacim bitsin diye, benim aklim cerkez tavugundaydi sacimin bitmis halini fazla onemsemedim bile sanirim iyiydi, kocam begendi. Cerkes tavugu, pirinc salatasi derken bana Elif!!! diyeni girtlaklama raddine gelmisdim.
Hizli bir giyinis, makyaj faslindan sonra ayna bile bakamadan ilk misafirlerimiz geldi.
Cacik ve Salatam hazir degil.
Gelenler benim arkadasim oldugu icin hic cekinmeden cacik ve salatami yapip yanlarina cikdim. Yaklasik 36 kisi geldi bunlarin 32 si yemege katildi, telasdan yemeklerimin fotografi cekilemedi ne guzel acik bufe yapmisdim. Bana ait fotograf da yok sadece son surat bir salon fotografim var.
Ben ve bill `e oturabilecek yer kalmadi sadece ikimiz ayakda kaldik. O da icki ve icecek servisini yapdi bu bile cok yorucuydu.
Ikimizde hic bir sey anlamadik, dugunumde nasil bir sey anlamadiysam bundan da bir sey anlamadim. Bir dahaki sefere tecrube edindim.
2011 yili herseye baris, mutluluk ve kazanc getirsin AMIN.
Not; Herkes yapdiklarimi cok begendi cerkez tavugu amacina ulasdi kimse tavuk oldugunu anlayamadi ton baligi sandilar, saksukada begenildi, princ salatamda. Bill in numberone cerkez di
simdiye kadar niye sakladigimi ve yapmadigimi sordu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı