Mim Hevesimi Alıyorum


Çok sağol "Keçe Sepeti" Dilara güzel sorunların sayesinde ben de mim hevesimi alıyorum. Nasıl başlamıştır nerden türemiştir hiç fikrim yok.

Önce bende şu fotografı paylaşayım madem adetmiş.

1) Tam da su an nerede olmak isterdin?
Tam şuan Kouruta` da bir şezlongda kahvemi içmek isterdim
2) Kediler mi kopekler mi? Hangisi senin arkadasin?
Köpekleride severim fakat tabiki de kediler; huzur kaynağım bir kedim var.
3) En dayanamadigin insan tipi hangisi?
Empati kuramayan, karamsar, felaket tellahι insanlara dayanamıyorum. 
4) Guzellik mi bilgelik mi?
Biraz güzellik biraz bilgelik her ikisininden de,  orta yol olsun.
5) Hic kutuphaneden kitap alip iade etmedigin ya da kitapcidan kitap caldigin oldu mu?
Oldu maalasef Amerika`dayken kütüphaneden aldım kasıtlı vermedim, kitapları okumadım bile arada rüyalarıma giriyor CIA ajanları kitapları arıyor. 
6) Politikaci olmak ister miydin?
Hayır, fakat sivil toplum kuruluşunda çalışmayı, çevre ve toplum  yararına mikro ölçeklide olsa grup çalışmalarına katılmayı seviyorum. Politika içinde çok fazla tartışma,kavga, stres, laf cambazlığı barındırıyor.

7) Insanlari ikna ederek tatli dille egitecegini dusunur musun yoksa bazilarina kizilcik sopasi ille de lazim mi?
İnsanına göre değişir bence sabit fikirli, başkalarını düşünmeyen birine tatlı dil yetmez. Kurallar ve bunlara uyulmadığında ceza sisteminin iyi işliyor olması gerek. Şu da bir gerçek ki yaklaşım çok önemli bazı insanlar tepkilidir. Sen yapma dedin diye yapar. Bazen tatlı dil bazen de niyet kötüyse cezalandırma ile eğitilir insanlar. Yollara tuvaletlerini yapan, yerlere tükeren, trafikte hiç bir kurala uymayan birine tatlı dil işlemez.
8) Hangi yasini tekrar yasamak isterdin?
19` cu yaşım  o bir yılı tamamen değiştirmek isterdim. Fakat hayatımın akış yönü değişirdi. bulunduğum yerde olamazdım en iyisi olduğum  yaşı doya doya yaşayayım ben.
9) Sayamayacagin kadar paran olsa ne yapardin?
Hemen bir otel alırdım bu otel sadece akrabalarıma ve arkadaşlarımla beraber tatil yapmak için açılacak bir otel olurdu. Ayrıca çevrede tatil yapamayan çocuklarıda bu otele alır onlar için yaz kampı yapardım.
10) Asla yemem dedigin birsey var mi?
Var yumurta asla yemem. Yanımda yenmesine bile tahamül edemem sofradan kalkarım.
11) Ne olacak bu Turkiye'nin hali?
Soruyu duyunca endişeleniyorum sorusu bile insanı kedere sürüklüyor. Yapboz tahtası Türkiye. Sonuçta bir yolunu buluyor ve yanlıştan dönüyor.

Şimdi bu yazıyı okuyan her blog sahibi- sorularıma cevap vermek isterse- kendinizi mimlenmiş kabul etsin.
Bende kendi sorularımı sorayım  sizlere
1- Aşk mı kariyer mi ?
2-  Ölmeden görmeliyim diye düşündüğün  yerler nereler?
3- İlk aşkını hala hatırlıyor musun ve acaba ne yapıyor diye aklından geçiyor mu?
4- Bir gün buralardan gitmeliyim diye düşünüyor musun?
5- Bu hayatta en çok kimi seviyorsun yada neyi?
6- Hiç aklından bir gün ölürsem ama nasıl diye geçiyor mu?
7- Yaptığın iş aldığın eğitim üzerine mi?
8- Biri sana para hiybe etse ve epey fazla, fakat şartı kendi işini kurmak, batırmayacaksında ne iş yapardın?
9- Dağ havası mı deniz havası mı?
10- Küçük yer (ilçe, kasab,köy) insanı mısın, büyük şehir insanı mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı