Izgara Kalamar ve Mantar

 Yemek konusunda uzman değilim, fakat yemek bloğlarını takip edip değişik şeyler öğrenme azmindeyim. Taylandlı bir arkadaşım vasıtasıyla Tayland mutfağına merak saldım, denemelerim korkunçtu. Vazgeçtim en iyisi gidip arkadaşımın restorantında yemek. Şimdi özüme döndüm az baharatlı Türk ve Yunan mutfağı yeterli bize.
Bu pazar günü yağmur yağmasına, Bill`in hasta olmasına rağmen ızgarımızı yaktık. Izgara kalamar ve ızgara mantar pişirdik. Yazın "Kouruta" sahilinde bir numaralı menümüz.
Kalamarları tuzladım ve zeytinyağladım ekstra başka bir şey yok. Mantarlarda aynı işlemden geçti. Izgaraya atıldı.Yanına biber ve ekmekte koyduk.Kamarlara hardallı zeytinyağlı ve az tuz ile sos hazırladım. Bu sos dehşet bir lezzet veriyor.


Yorumlar

  1. kalamarı çok seviyoruz ama ızgara hiç denemedim.. ellerine sağlık sevgilerimle.. seval

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, dolmasını yapmakta kısmet olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Bizde de izgarasi daha cok sevilir kizartmadan ziyade.ben de bahadir sayesinde evlendikten sonra balik yemeye basladim agzima koymazdim:) Hatta cok komik hamileyken ahtapota aşermistim:)) Şu sosun tarifini alabilirmiyiz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı