Bu Bir Soygundur Herkes Yere Yatsın!

Son günlerde yüzümüzü güldüren  cep telefonu operatörü  reklam dönüyor televizyonlarda. Bana daltonları hatırlattı bu reklam.
Replikleri hayli komik, hariç( ektos)  sözcüğüyle kelime oyunu yaparak cep telefonlarında uygulanan programları kasıt ediyor.

- Bu bir soygundur herkes yere yatsın.
(Herkes yerdedir hırsızlarda dahil)
- Bre ne yapıyorsunuz yerde?
-Βize herkes yere yatsın demedin mi?
-Ben herkes yere yatsın dediğimde kastettiğim; kafasında kapşon olanlar hariç
(Genç ayağa kalkar)
-EEEEEE  sen niye kalkıyorsun?
- Eee bende kapşon takıyorum.
- Herkes yere yatsın dediğimde kastettiğim; kafasında ceket kapşonu olanlar değil,  çorap giyenler hariç
( Genç kız ayağa kalkar)
-Sen niye kalktın şimdi?
-Bende çorap giyiyorum.
- Ben yine herkes yere yatsın dediğimde kastettiğim; hırsızlar hariç
(Hırsızlar ayağa kalkar)
-Bre çocuklar gelin daha iyi organize bir liste yapalım soygun için.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı