Gormemisin Gozlugu Olmus

Ablam okusa postumu kesin bu basligi atardi benim icin, ne yapayim paylasmak istedim. Sevgili kocam bu gunlerde beni pek bir simartiyor ( Altinda bir sey aramali miyim :)))). Iyi bir gozluge ihtiyacim oldugunu bildigi icin gecikmis 2.ci yil evlilik hediyesini, ihtiyacim olan bir sey ile telafi etti.
Gozluk denemesini yaparken ben- fiyat konusunda gayet takintiliyimdir - once fiyatina bakdim ve takdim. Dedim ya bu siralar simarigim, yok bu Armani bana gitmedi, Burberry bilmem derken icimde sucluluk duygusuyla
Roberto Cavalli yi  begendim. Markalara saplanip yasamakdan hic hoslanmayan ben, yavas yavas dikkat etmeye mi basladim?  Allahim kocami koruuu!!!



Gunes gozlugunde, gozlerin gorunmesi cok onemli bana gore, konusurken goz kontagi kurmayi seviyorum, gozlugu takip cikarma sorunundan kurtulmus oldum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı