Afiyetle `Balik Corbasi`

Baliklari didip corbamin icine koydum
 Balik corbasini yaklasik 1 yil once yapmis ve hic tat olmamamisdim. Gazetenin  pazar gunu yemek tarifleri ekinden gordugumuz corba tarifini alel acele yapdik.Elimizdeki balik corbaya uygun bile degildi. Cupra ve Bakalogos. Agzimizn suyu akmisdi tarife
Neler var icinde; (Yaklasik 3 litrelik suya) patates, havuc, pirasa, kereviz, sogan.
Sebzeler buyuk buyuk dograniyor ve kaynatiliyor. Kaynama noktasina yakin baliklar atiliyor 10 dakika kaynatiliyor. Baliklar cikarilip sebzeler yeteri kadar yumusadiginda 1adet  sıkılmış limon suyu  ilave ediliyor, istege bagli 2 de olabilir.



 

Yorumlar

  1. Hep deneml istediğim birşey ama hep bir eksik malzeme oluyor özellikle kereviz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı