Yangin


Dun aksam ustu 5 sulari bilgisayarim basinda web siteleri arasinda gezinirken arka tarafimdaki camdan isik sacildigini gordum, havai fisek atildigini sanarken , cok akilli komsularimiz hemen yani basimizda bir nevi odun, cali cirpiyi kontolsuz bir sekilde yakmaya karar vermisler yangin bir anda o kadar buyumuski su dokmeye calisiyorlardi. Kotu tarafi sadece 10 adim uzaklikda bizim petrol tankimiz duruyor. Bill`i uyandirmam zor oldu, ` evimiz yaniyor kalk` dedim, uyku sersemi benim saka yapdigimi sanip duymamazlikdan geldi,
Sonrada biz de balkondan su dokmeye basladik, itfaiye geldi. Yanginin olduguna bir turlu inanip da kalkamayan kocam azicik kullerden kalan kozu son ana kadar sondurmeye calisdi. Iftaiye gittikden sonra bile. Bende onun resmini cekdim biraz sinirlendi ama hatira kaldi bize bu panik.
Petrol tankina ulastigini dusunmek bile istemiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

III

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

Hoşgeldin 2017 Baharı