Hamburgerler Yarisiyor




Iki resim arasinda 7 fark nedir ?
1- Ilk hamburgeri Bill yapmisdir. Ikinci resimdeki hamburgerleri - kocasina ekstra kofte kizartmayi ihmal etmeyen- Elif yapmisdir.
2- Bill` in hamburgerinde peynirler eritilmis olup, Elif`inkiler kas katidir.
3- Bill` in hamburger ekmegi sicak olup, Elif`inki soguk tercih edilmisdir.
4- Bill Turkce bilmemektedir bu yazdiklarimi okuyamamakdadir, Elif super Turkce bilir kocasina da cevirmez yazdiklarini.
5-Bill`in hamburgerleri Elif`in hamburgerlerinden 2 cm kucukdur.
6- Tat olarak hersey tas tamam aynidir.
7- Hangimizin ki daha iyidir acaba?????
Hamburger konusunda yarisiyoruz evet, yemek tevklerimiz yuzde %80 tutuyor diger tutmayan %20 Corba tercihlerimizde, nedeni ise bence yunanistanda bir corba kulturunun olmamasi.
Bir balik corbasidir gidiyor, hic hoslanmadim kendilerinden. Dup duru sicak su iciyormus gibi. Benim icin corba kivamli olmali et suyu veya tavuk sulu olmali. Bill icin ise sebzeleri bir tencerenin icine butun butun atarak kaynatmak, ardindan zeytinyagi dokmek.
Turk mutfagi corba konusunda cok genis ve zengin. Ama misafirlerime bu guzel lezzetleri sunamiyorum, yogur corbasi, tarhana, tavuk sulu corba bunlar agiz tatlarina uymayan lezzetler.
Bu yuzden corbalarimizi ayri ayri pisiriyoruz. Ohh cok guzel olmus benimki diye tas atiyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı