MIA VOLTA - BIR GEZI
















Bahar ayindayiz, hava hem sicak hemde ruzgarli ama kafi bu kadari bile, bisikletlerimizi aldip sahile piknik yapmaya gittik. Super bir egzersiz oldu toplamda gidis-gelis 8 km yapmisiz. Uzerimden kamyon gecmis gibi. Hayret! kendimde guc bulmus blog`uma yaziyorum.



Sertap Erenerin sarkisini dinlemeye basladim. Uzanmisim kumsala, gunes damlar icime, kurumus dudaklarimda unutulmus bir beste yasiyorum aheste, ...... umudum yarinlarda tatildeyimmmmm. Bir elimde sandivic, sair beni kiskanir, yanmisim sereserpe sahildeyim...:)

Fotograflar: Vasilis Kapsis








Yorumlar

  1. eliif ne kadar güzel fotolar bunlar,içimi açtı. bahar gelsin, yaz gelsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISTANBUL / στήν ΠΟΛΗ Gezdim, Gordum, Geldim, Serisi

III

Hoşgeldin 2017 Baharı